Personel Listesi Bileşeni, bir birimde çalışan kişileri fotoğrafları ve çeşitli bilgileriyle birlikte herhangi bir sayfa içinde listelemenizi sağlar.
Adım Adım Personel Listesi Oluşturma
1. Adım
Bileşenler menüsünden Personel bağlantısına tıklayın.
Karşınıza gelen listenin en altında bulunan Yeni Personel Listesi butonuna tıklayın.
Listenizin başlığını girin ve Kaydet butonuna tıklayın.
2. Adım
Personel listesi sayfasında Personel Ekle butonuna basın.
Gerekli alanları doldurun ve kaydet butonuna basın.
3. Adım
Diğer bileşenlerde olduğu gibi, bileşeni eklemek istediğiniz sayfayı düzenleyin.
Editörün tepesindeki Bileşen Ekle menüsünden Personel Listesi bileşenini seçin ve eklemek istediğiniz listeyi seçerek Kullan butonuna basın.
4. Adım (Opsiyonel)
Dilerseniz personel oluşturma/düzenleme sayfasında, personel için yeni ek alanlar oluşturabilir, sıralarını değiştirebilir veya ek alanları silebilirsiniz.
Personel Oluşturma / Ekleme
1- Kişinin Unvanı, adı ve soyadu.
2- Kişinin fotoğrafını, bu alana tıkladıktan sonra açılan dosya yöneticisinden Kullan butonuna basarak ekleyebilirsiniz.
3- Kişi ile ilgili detay sayfasının içeriği. Özgeçmiş, yayınlar gibi kişisel bilgiler yazılabilir.
4- Kişi ile ilgili ek alanlar.
5- Yeni alan eklemek istediğinizde kutudan Alan Türü seçin ve Alan Ekle butonuna basın.
Düz Yazı türü, herhangi bir metni kapsayabilir.
E-Mail türü, e-posta adresi eklemek içindir.
Telefon türü, telefon numaralarını kapsayabilir.
Url türü, herhangi bir web sitesi adresi eklemek içindir.
6- Herhangi bir alanın üzerine imleci yaklaştırdığınızda Alanı Sil butonu belirir. Bu butona basarak istediğiniz alanı silebilirsiniz.
7- Alanın ismini buraya yazın.
8- Alanın karşısında gözükecek olan metni buraya yazın.
9- Alanı yukarı taşımak içindir.
10- Alanı aşağı taşımak içindir.
11- Personeli kaydetmek için bu butona basın. Aksi taktirde değişiklikleriniz geçerli olmaz.